Online Kasina Bez Vkladu: Claro, debe ser fantástico jugar frente a miles de fanáticos de Preston cuando las cosas van bien, pero debe ser un infierno tratar de satisfacer a esos fanáticos cuando el mundo se va al infierno en una canasta de mano.
  • Red Pingwin Casino 50 Free Spins - El sitio en sí no tiene colores llamativos o un tema bien establecido asociado con él.
  • Klub Keno Výhry: Aunque el gráfico no puede mantenerse al día con las tragamonedas modernas, pero aún se ve muy bien.
  • Bingo mar del plata puerto.

    Keno Losování
    Usted acepta que cualquier acción o procedimiento legal entre 21Grand Casino y usted para cualquier propósito relacionado con este Acuerdo o las obligaciones de las partes en virtud del presente se presentará exclusivamente en un tribunal federal o estatal de jurisdicción competente con sede en Alemania.
    Nejlepsi Automat
    Malta fue el primer país que reguló la ley de juegos de azar en línea.
    Por lo tanto, con estas máquinas tragamonedas que ofrecen giros gratis, puede aprender rápidamente las reglas del juego sin la presión de jugar con dinero real.

    Jugadas póker.

    Yoyo Casino Cz 2025 Review
    Los juegos con alto retorno para los jugadores te dan la oportunidad de ganar más y disfrutar de tu experiencia.
    Casino Minimální Vklad 100 Kč Pugglepay
    Si está buscando los mejores sitios de blackjack en línea de calidad, está en el lugar correcto.
    Bongo Casino Bonus Za Registraci

    VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

    Tyto
    všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Altantuya Gungaa, se sídlem 68001 Újezd
    u Boskovic 75
    , IČO 75781514, e-mail gungaa@seznam.cz, telefonní
    číslo 702906333, adresa provozovny Rožmitálova 14, 67801 Blansko („My” nebo
    Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č.
    89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský
    zákoník
    “) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás,
    jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“)
    uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.masaze-blansko.cz.

    Všechny
    informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách
    zpracování osobních údajů, která naleznete v příloze č.3 obchodních
    podmínek.

    Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a
    Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně
    měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá
    po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

    Jak jistě
    víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že
    jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu
    dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena
    distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové
    stránky („webové rozhraní E-shopu“).

    Pokud
    některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci
    procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před
    Podmínkami přednost.

    1.         NĚKTERÉ
    DEFINICE

    1.1.      Cena
    je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;

    1.2.      Cena
    za dopravu
    je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to
    včetně ceny za jeho zabalení;

    1.3.      Celková
    cena
    je součet Ceny a Ceny za dopravu;

    1.4.      DPH
    je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

    1.5.      Faktura
    je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané
    hodnoty na Celkovou cenu;

    1.6.      Objednávka
    je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;

    1.7.      Uživatelský
    účet
    je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování
    zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;

    1.8.      Vy
    jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako
    kupující;

    1.9.      Zboží
    je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

    2.         Obecná ustanovení a poučení

    2.1.      Koupě
    Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.

    2.2.      Při
    nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a
    pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat
    za správné a pravdivé.

    2.3.      Na
    našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými
    spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že
    propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním
    systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni
    ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.

    3.         UZAVŘENÍ SMLOUVY

    3.1.      Smlouvu
    s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

    3.2.      Smlouva
    je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití
    komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší
    od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména
    za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec
    Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že
    prostředky komunikace na dálku využíváme.

    3.3.      K tomu,
    abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili
    Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

    a)      Informace
    o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem,
    tlačítkem„Přidat do košíku“);

    b)      Informace
    o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu
    doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky
    v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za
    dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného
    Zboží, způsobu jeho doručení a platby;

    c)      Své
    identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit
    Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a
    e-mailovou adresu.

    3.4.      V průběhu
    tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat.
    Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Odeslat objednávku“ Objednávku
    dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a
    souhlas  s  těmito Podmínkami,
    v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a
    souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Odeslat objednávku“
    budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.

    3.5.      Vaši
    Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme
    zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí
    potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové
    zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém
    jako příloha potvrzující e-mailové zprávy,tvoří nedílnou součást Smlouvy.
    Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.

    3.6.      Mohou
    nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o
    situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů
    Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu
    Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás
    být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který
    nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na
    uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je
    v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.

    3.7.      V případě,
    že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena,
    nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste
    obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy.
    V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku
    na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová
    Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
    Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá
    obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

    3.8.      V případě,
    kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové
    ceny.

    3.9.      V případě,
    že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím.
    I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost
    a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako
    v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není
    třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.

    3.10.    V některých
    případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je
    třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem
    určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.

    4.         Uživatelský účet

    4.1.      Na
    základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého
    Uživatelského účtu.

    4.2.      Při
    registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě
    všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.

    4.3.      Přístup
    k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně
    těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto
    údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme
    za to žádnou odpovědnost.

    4.4.      Uživatelský
    účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

    4.5.      Váš
    Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 1
    rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.

    4.6.      Uživatelský
    účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu
    hardwarového a softwarového vybavení.

    5.         CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA
    VLASTNICKÉHO PRÁVA

    5.1.      Cena
    je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve
    Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci
    E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená
    v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě.
    V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně
    podmínky, kdy je doprava zdarma.

    5.2.      Celková
    cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

    5.3.      Platbu
    Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží.
    Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

    a)     Bankovním
    převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení
    Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná 24
    hodim.

    b)    Dobírkou.V takovém
    případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží.
    V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.

    c)     Hotově
    při osobním odběru. Hotově lze hradit Zboží v případě převzetí v Naší
    provozovně. V případě platby hotově při osobním odběru je Celková cena
    splatná při převzetí Zboží.

    5.4.      Faktura
    bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude
    zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též fyzicky přiložena ke Zboží
    a dostupná v Uživatelském úču.

    5.5.      Vlastnické
    právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží
    převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena
    připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik
    provedení platby.

    6.         DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY
    NA VĚCI
               

    6.1.      Zboží
    Vám bude doručeno nejpozději do 5ti pracovních dní způsobem dle Vaší volby,
    přičemž můžete vybírat z následujících možností:

    a)     Osobní
    odběr na Naší provozovně uvedené Rožmitálova 14, Blansko;

    b)    Osobní
    odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna;

    c)     Doručení
    prostřednictvím dopravních společností Zásilkovna;

    6.2.      Zboží
    je možné doručit pouze v rámci České republiky.

    6.3.      Doba
    doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a
    platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení
    Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se
    lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás
    vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

    6.4.      Po
    převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu
    Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci
    a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o
    neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od
    dopravce převzít.

    6.5.      V případě,
    kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4
    Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit.
    Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi.
    Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu
    Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za což nám od
    Vás náleží úplata v obvyklé výši Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je
    odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od
    Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na
    náhradu škody, pokud vznikla.

    6.6.      Pokud
    je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným
    způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám
    náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení
    těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou
    splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

    6.7.      Nebezpeční
    škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete.
    V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4
    Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste
    měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí
    nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto
    okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či
    jakýmkoli znehodnocením Zboží.

    6.8.      V případě,
    že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační
    doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:

    a)     mimořádného
    výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu
    dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;

    b)    prodlení
    s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou
    očekávanou dobu dodání.

    7.         PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

    7.1.      Zaručujeme,
    že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je
    Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:

    a)     odpovídá
    ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti,
    kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

    b)    je
    vhodné k účelu, pro který hopožadujete a s nímž souhlasíme;

    c)     je
    dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži
    nebo instalaci;

    d)    je
    vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

    e)    množstvím,
    jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a
    bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete
    rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou
    osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

    f)     je
    dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k
    použití, které můžete rozumně očekávat; a

    g)     odpovídá
    jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před
    uzavřením smlouvy.

    7.2.      Práva
    a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými
    právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b
    Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění
    pozdějších předpisů).

    7.3.      V případě,
    že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá
    z podmínek dle čl. 7.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva
    z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na
    Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů, případně osobně na adrese Rožmitálova
    14, Blansko
    . Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný
    z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva
    z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto
    volbu nemůžete následněbez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme
    v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

    7.4.      Má-li
    Zboží vadu, máte následující práva:

    a)     na
    odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části
    Zboží; nebo

    b)    na
    odstranění vady opravou Zboží,

    ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady
    nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se
    posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez
    vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží
    pro vás.

    7.5.      Jsme
    oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné
    zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

    7.6.      Dále
    máte právo na:

    a)     přiměřenou
    slevu z Ceny; nebo

    b)    odstoupení
    od Smlouvy,

    jestliže:

    a)     odmítneme
    vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;

    b)    se
    vada projeví opakovaně,

    c)     je
    vada podstatným porušením Smlouvy; nebo

    d)    je
    z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v
    přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

    7.7.      Právo
    na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

    7.8.      V případě,
    že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám
    nenáleží.

    7.9.      Vadou
    Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého
    Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

    7.10.    Při
    uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

    a)     datum,
    kdy jste reklamaci uplatnili;

    b)    co
    je obsahem reklamace;

    c)     jaký
    způsob vyřízení reklamace požadujete;

    d)    Vaše
    kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

    7.11.    Nedohodneme-li
    se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme
    Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta
    marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

    7.12.    O
    vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu
    a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada
    účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např.
    účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo
    k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní
    Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.

    7.13.    V případě,
    že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného
    odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí
    Zboží.

    7.14.    V případě,
    že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady,
    která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

    8.         odstoupení od smlouvy

    8.1.      K odstoupení
    od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho
    počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně
    v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně
    uvedena.

    8.2.      V případě,
    že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské
    činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku
    právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření
    Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho
    převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik
    kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem
    dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli
    Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně,
    začíná běžet dnem dodání první dodávky.

    8.3.      Od
    Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním
    e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro
    odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany,
    který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.

    8.4.      Ani
    jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je
    předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.

    8.5.      Lhůta
    k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v
    jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.

    8.6.      V případě
    odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14
    dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy
    máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve
    výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro
    dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme
    uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží
    k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající
    nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží
    nabízeli.

    8.7.      V případě
    odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti
    odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený
    odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme,
    nebo Nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím
    vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.

    8.8.      V případě
    odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek Nám však odpovídáte za snížení
    hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je
    nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží,
    tj. způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně.
    V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku
    z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.

    8.9.      My
    jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží,
    pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody
    na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i
    před uplynutím doby uvedené v čl. 6.1 Podmínek. Můžeme také od Smlouvy
    odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné
    informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské
    činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i
    bez udání důvodu.

    9.         Řešení sporů se spotřebiteli

    9.1.      Nejsme
    ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení §
    1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

    9.2.      Vyřizování
    stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy gungaa@seznam.cz.
    Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

    9.3.      K
    mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká
    obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869,
    internetová adresa: http://www.coi.cz.
    Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a
    kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými
    prostředky.

    9.4.      Evropské
    spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00
    Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu
    a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů
    on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o
    řešení spotřebitelských sporů on-line).

    10.       Závěrečná ustanovení

    10.1.    Pokud
    Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme
    zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem
    České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena
    Vaše práva plynoucí z právních předpisů.

    10.2.    Veškerou
    písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše
    e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat
    korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě,
    v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.

    10.3.    Smlouvu
    je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni
    změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených
    Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny, nebo Vám
    na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně
    Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny.
    Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené
    Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky
    součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po
    účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2
    měsíce.

    10.4.    V případě
    vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie,
    provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu
    způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud
    stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy
    odstoupit.

    10.5.    Přílohou
    Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od
    Smlouvy.

    10.6.    Smlouva
    včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám
    přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím
    Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez
    Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.

    10.7.    Tyto
    Podmínky nabývají účinnosti 1.3.2024.



     

    Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci

    Adresát: 
    Altantuya Gungaa, Rožmitálova 14, 67801 Blansko
    .

    Uplatnění reklamace

    Datum uzavření Smlouvy:

     

    Jméno a příjmení:

     

    Adresa:

     

    E-mailová adresa:

     

    Zboží, které je reklamováno:

     

    Popis vad Zboží:

     

    Navrhovaný způsob pro vyřízení
    reklamace:

     

    Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace
    s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký
    způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních
    údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

     

    Datum:

    Podpis:

    Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od Smlouvy

    Adresát:                Altantuya
    Gungaa, Rožmitálova 14, 67801 Blansko
    .

    Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

    Datum uzavření Smlouvy:

     

    Jméno a příjmení:

     

    Adresa:

     

    E-mailová adresa:

     

    Specifikace Zboží, kterého se
    Smlouva týká:

     

    Způsob pro navrácení obdržených
    finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

     

     

    Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží
    prostřednictvím e-shopu společnosti Altantuya Gungaa. („Společnost“)
    nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák.
    č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již
    uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná
    o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy,
    jejímž předmětem je několik kusůzboží nebo dodání několika částí zboží, začíná
    tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a
    v případě smlouvy, na základě které má býtzboží dodáváno pravidelně a
    opakovaně, ode dne dodání první dodávky.

    Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny
    Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

    Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle
    nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od
    odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

    Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu
    Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní
    smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů
    na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže
    kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost
    nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši
    odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není
    povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží
    zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.

    Datum:

    Podpis:

     

    Příloha č. 3 – OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    1.      
    Ochrana
    osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem
    č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

    2.      
    Kupující
    souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa
    bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické
    pošty (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

    3.      
    Kupující
    souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace
    práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského
    účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů
    prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
    Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není
    podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

    4.      
    Kupující
    bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém
    uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu)
    uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu
    informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

    5.      
    Zpracováním
    osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto
    zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím
    bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

    6.      
    Osobní údaje
    budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány
    v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě
    neautomatizovaným způsobem.

    7.      
    Kupující
    potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná
    o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

    8.      
    V případě,
    že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí
    zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a
    osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní
    údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

    ·        
    požádat
    prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

    ·        
    požadovat,
    aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

    9.      
    Požádá-li
    kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající
    povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace
    podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné
    na poskytnutí informace.